Alueellinen toiminta/Virkistyspäivä 18.09.2021 Uusikaupunki

Taustaa

Alueellisen toiminnan tarkoitus
Alueellisen toiminnan tarkoituksena on tukea alueen yhdistysten yhdessä suunnittelemien tapahtumien järjestämistä, sekä edunvalvonnan, yhdistysten kehittämisen ja jäsenhankinnan toteuttamista. Alueellinen toiminta on koko alueen kokoista ja tarkoitettu kaikille sen alueen yhdistyksille. Tarvittaessa voidaan tehdä myös rajatumpia projekteja, jotka hyödyttävät koko aluetta.

Reumaliiton alueellisen toiminnan uudistus suunniteltiin vuonna 2020 ja uusi malli tuli käyttöön vuonna 2021

Lupus Suomella on edustus muun muassa Uudenmaan sekä Varsinais-Suomen ja Satakunnan alueelisessa koordinaatioryhmissä.

(lisää…)

RheumaPreg2021-kysely

The Reproduction, Pregnancy and Rheumatic diseases Working Group kerää kokemuksia kliinikoilta ja potilailta, jotka elävät harvinaisten ja kompleksisten reumasairauksien kanssa. (RheumaPreg: https://www.rheumapreg2021.com/)

Tällä kertaa etsitään henkilöitä, joilla on ollut yksi tai useampia raskauksia. Kyselyssä voi esittää nimettömästi näkökulmiaan ja käsityksiään sekä kertoa kokemuksistaan omasta hoidostaan ja raskaudestaan.

Näin saadaan arvokasta tietoa siitä, kuinka voidaan parantaa heidän elämänlaatuaan niinkin erityislaatuisena aikana. Kertomukset auttavat myös ymmärtämään, kuinka potilaat kokevat hoitonsa ennen raskautta, sen aikana ja jälkeen.

Englanninkielinen kysely on avoinna 8. elokuuta 2021 asti. Kaikki tiedot käsitellään nimettöminä. Kiitos vaivannäöstäsi!

Linkki kyselyyn: https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/RheumaPreg_Survey